termostaticka hlavice s motor pro vlastni cpu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Leden 12 16:47:48 CET 2022

Mam tu prvu uz rok a u mna je to presne naopak
podsvietenie mi hodne chyba a kovove uchytenie vobec

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Dvoracek
Sent: Wednesday, January 12, 2022 4:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: termostaticka hlavice s motor pro vlastni cpu

mám od elektrobock hd13 a hd13 profi - ty druhé mají kovovou matici uchycení, což ve mne budí lepší dojem, podsvícení displeje, což je hezké, ale není to třeba, a konektor na externí zdroj a teploměr, což je zajímavé.

Cena byla 666 CZK, což může a nemusí být "hezký peníz".

Rozebírat jsem nezkoušel, fungují uspokojivě. Motor je slyšet.

Jedou na dvě AA a tváří se, že topnou sezonu mají vydržet.

JD