termostaticka hlavice s motor pro vlastni cpu

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Leden 12 16:02:36 CET 2022

mám od elektrobock hd13 a hd13 profi - ty druhé mají kovovou matici
uchycení, což ve mne budí lepší dojem, podsvícení displeje, což je
hezké, ale není to třeba, a konektor na externí zdroj a teploměr, což je
zajímavé.

Cena byla 666 CZK, což může a nemusí být "hezký peníz".

Rozebírat jsem nezkoušel, fungují uspokojivě. Motor je slyšet.

Jedou na dvě AA a tváří se, že topnou sezonu mají vydržet.

JD