nejezdici vlaky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 11 23:52:36 CET 2022

Zápletka mnoha katastrofických filmů.
Je třeba zavřít nějaký důležitý ventil. Elektrika nefunguje. Ručně to
nejde, tak pracovník (ne hlavní hrdina) to vezme trubkou a ulomí to.
Hlavní kladný hrdina pak musí zachránit svět a krásnou ženu.

V těch letadlech je předepsaná síla, jakou to musí jít ovládat. Prý s
tím snad můžou mít problémy malé ženy, se občas objeví.
Ale pokud je třeba překonat aerodynamické síly při letu dolů a ještě na
plné motory, tak už to půjde dost ztuha.

PL