OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 11 22:16:36 CET 2022

Já a FB podobně.
Sice účet tam mám už pár let, ale fyzicky jsem se tam teď připojil snad
potřetí.
A docela jsem bojoval s tím chatem, za prase jsem nemohl poslal odpověď.
Až mě napadlo místo Waterfoxu zkusit Chrome.
Je to webovina, tak by to snad mělo jet celkem kdekoli (zobrazilo se to
dobře).
Ale ve Waterfoxu se nedalo psát do chatovacího okýnka. Takže úžasné
informace jsem si mohl číst, ale nemohl k nim nic napsat.

No ale protože už jsem teď na FB byl a dokonce tam i něco koupil, tak už
jsem taky velký kluk. Možná si začnu říkat hacker.

PL