OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 11 22:05:41 CET 2022

To nevím, já FB nepolíben jsem musel zaúkolovat syna. Ale na tom
marketplatzu nebo jak se to píše se dají najít velmi zajímavé věci. Hrabal
jsem se tam celý večer a nakoupil např nové enterprice HDD 4TB MB40000GCWDC
za 400 Kč kousek. Asi z nějaké firmy, byly to ND k něčemu, byly na
pytlíčkách štítky...
V sobotu si jedu pro bednu nových EL34 za opravdu směšnou cenu, lidi ani
kolikrát neví co prodávají...

S tím zablokování účtu, snad to pozná různé blokovače reklam, nestandardně
nastavené prohlížeče.
Já FB přímo nesnáším, ale ty bazary a různé zájmové skupiny jsou tam
bezkonkurenční.