Aoudio OZ na 5V

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 11 15:14:33 CET 2022

Děkuji všem, včetně 2 externích členů konfery:-)

Celkem se mi tedy sešlo, pokud mi v tom zmatku nějaká zpráva neunikla:
mcp602
max4477
mc33079

Použiju toho maxe a zbylé dva dám do poznámek jako alternativy.
602 má špatnou dostupnost v požadovaném pouzdře, jinak OK.
33079 má 5 V jako dolní hranici a v DS vše jen pro +/-15, to mi přijde
moc experimentální.
4477 mi přijde docela dost rychlej, trochu se bojím nějakého zlobení,
radši přidám nějaké pozice pro kondíky.

Otázka mimo:
V příspěvku na který odpovídám, je původní text uvozen  *>* někde se 2
šipkama.
Jak se taková věc stane?

PH