OT: ako vo FreeCADe CNC spravit vylamovacie uska

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Leden 9 12:44:20 CET 2022

zdravim

idem rezat z preglejky zaoblene tabulky, vo FreeCADe. Ako by som tam
spravil take tie kusky, ktore neprefrezuje a tie sa potom odlomia (ako
byvaju lamacie DPS spajane)? Aby to drzalo v tej velkej platni. Neviem
sa tomu dopatrat, do googla nemam tie spravne slova.

A este jedna vec. Ak nastavim na ose Z 0 na vrchu materialu, tak FreeCAD
mi potom vyleze nad material a bere z luftu. Musim nastavit Z0 pod
material aby to frezovalo. Uz som to kedysi robil, ale som zabudol kde.

Na posielanie do CNC3018 uzivam Candle.

Vdaka za nakopnutie...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.