serializace arduino modulu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Leden 11 14:25:22 CET 2022

Jesli mne oči neklamou, tak je to vcelku tradiční reklamní způsob, jak
objevovat Ameriky - je to docela normální I2C  sběrnice, jen někoho napadlo
dát dva konektory na desky, takže se I2C zařízení lépe propojují při
experimentování.

Nevidím tam nic zásadně nového, objevného a už vůbec ne arduinistického.

Pletu se?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "sam.hw" <sam.list.hw na gmx.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 11, 2022 2:14 PM
Subject: serializace arduino modulu

Zdravim,

libi se mi tato myslenka propojit mnoho modulu seriove:
https://www.sparkfun.com/qwiic

kdysi puvodne tusim to melo jit i pres USB, takze PC by vystacilo jenom s
minimem USB portu.

funguje neco podobneho i pro klasicke arduino/RPI moduly?
mam pocit, ze jsem zaregistroval dvojdratove vedenou sit teplotnych senzoru.
ale kdyby to slo i s jinym typem zarizeni (displeje, tlacitka, ...), bylo by
to ideal.
staci 'pomalejsi' komunikace (takze ctecku sd karty na to asi nenavesim)
spis uvazuji retezec senzoru a ledek pro indikaci.

:)