serializace arduino modulu

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Leden 11 14:18:47 CET 2022

To je normální I2C sběrnice, to si můžeš udělat kdekoliv a kdykoliv.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: Tuesday, January 11, 2022 2:14 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: serializace arduino modulu

Zdravim,

libi se mi tato myslenka propojit mnoho modulu seriove:
https://www.sparkfun.com/qwiic

kdysi puvodne tusim to melo jit i pres USB, takze PC by vystacilo jenom s minimem USB portu.

funguje neco podobneho i pro klasicke arduino/RPI moduly?
mam pocit, ze jsem zaregistroval dvojdratove vedenou sit teplotnych senzoru.
ale kdyby to slo i s jinym typem zarizeni (displeje, tlacitka, ...), bylo by to ideal.
staci 'pomalejsi' komunikace (takze ctecku sd karty na to asi nenavesim) spis uvazuji retezec senzoru a ledek pro indikaci.

:)