nejezdici vlaky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 10 22:15:12 CET 2022

Zdravim,

ono to je jeste opravdu slusne napsane.
delal jsem v telekomunikacich: opravovali jsme bugy, 3-4 roky stare.
pridavali funkce, ktere se pozadovali tak 2 roky nazad (a to jeste byly oznaceny jako emergency change request!)

delal jsem v bankovnictvi: bankomaty a platebni terminaly programovali neskutecni ... (dosadte si co chcete sprostyho)
bylo s podivem, ze jsme jim na to mohli dat certifikaty.

delal jsem do energetiky: je s podivem, ze elektricka soustava neklekne na blackout, kdyz nekde ve vesnicce praskne zarovka na hajzliku.

delal jsem pro (ne cd, le jine nejmenovane) zeleznice: pro same procedury (schvalovaci a pripominkovaci proces se delal pres mailing list s digitalne podepsanym PDF dokumentem) a neustale opravy pozadavku, do posledni chvile vyvojari a testeri netusili, jak vlastne ma cely system fungovat. architekt projektu byl de facto degradovan na pisarku/sekretarku a byl zodpovedny za spravne formatovani dokumentu.

a vubec se divim, ze nase civilizace dokaze vyvyjet pod diktaturou te birokracie jakykoliv sw.

proto jsem se na zacatku ptal, jestli to nahodou neni stejny problem, co vyradil zacatkem roku i otlak od ms.

:)

  Sam