OT: ako vo FreeCADe CNC spravit vylamovacie uska

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 10 19:57:26 CET 2022

"... som myslel ze by sa to malo generovat v tom, co mi generuje g kod... "

Ano, to by mělo.
To je právě ten CAM.
Jestli je to v jednom balíku jako CAD/CAM už je druhá věc.

Pro mě osobně překvapení. Nemyslel jsem si, že FreeCAD má i svůj CAM.
Už dlouho plánuju se na něho pořádně podívat. Další motivace to zrealizovat.
Dřív mě od něho odrazovaly informace, že se příliš mění od verze k
verzi, prý včetně UI.
Ale možná to byla jenom pomluva.

PL