OT: ako vo FreeCADe CNC spravit vylamovacie uska

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Leden 10 17:47:25 CET 2022

Neviem dobre terminologiu, cize neviem co je CAM :) ale vsetko robim vo FreeCADe, aj model a aj g kod pre frezku. Do modelu to asi nie je vhodne davat, som myslel ze by sa to malo generovat v tom, co mi generuje g kod.

Dňa 10. januára 2022 16:24:25 SEČ používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal: