Izolacni vzdalenost 230VAC (audio panel JW-A5)

Pondělí Leden 10 18:28:10 CET 2022

Takže 1 mm je OK? Zajímavé.

Co jsem viděl v různých zařízeních (set top boxy, napájecí zdroje, USB
nabíječky...), tak to bylo docela pěkně oddělené i vizuelně, profrézované
DPS, potisk aby bylo jasné, kde je primární část, případně vykřičníky,
blesky, nápisy "live". Tady je to takové ne moc profesionální, ostatně
odpovědnost bude na tom, kdo si to namontuje a kam. Ale něco z toho
postavit a prodávat to komerčně, to bych si netroufnul.

P.K.

po 10. 1. 2022 v 17:14 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>