Izolacni vzdalenost 230VAC (audio panel JW-A5)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Leden 10 17:13:45 CET 2022

Zdravím,

vypadá to špatně, nicméně podle norem je vzdálenost malá. Pro 230V vychází
základní izolační vzdálenost asi na 0,5mm (funkční izolace), zesílená
izolace (ochrana před úrazem) na cca 1mm. (EN ČSN 60950)

Například EZU v Troji tvrdí, že to má být více, my jsem si nějak interně
stanovili min 4 mm. Ale norma je mnohem mńě přísná.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 10. 1. 2022 v 16:56 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>