Odecet elektromeru pres wifi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 10 17:06:18 CET 2022

Nojo, ale to chce něco, co bude kolektovat ta naměřená data, aby byla na
žádost uživatele ihned k dispozici.
Asi by se mi nelíbilo pustit aplikaci v mobilu a čekat několik minut, až
nastane perioda měření.
Samozřejmě pokud je k dispozici třeba domácí server s MQTT nebo něco
podobného, tak pak to jistě vyhoví a po těch 15 minutách.

PL