Re: Akumulace do supravodivé cívky (FVE - základní poznatky)

Sobota Leden 8 20:05:03 CET 2022

Nojo, vždyť zem je vodivá a jak při nabíjení, tak i při vybíjení té
cívky by vznikaly nejspíš nezanedbatelné ztráty vířivými proudy. Mimo to
vliv na zvířata - minimálně o ptákách jsem slyšel, že se při tahu
orientují podle zemského mg. pole. A že magnetická rezonance člověku nic
neudělá, nejspíš proto, že tyto schopnosti nemáme, nebo příslušné čidlo
náš mozek nevyhodnocuje.

Anděl