Re: OT: FVE - základní poznatky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 7 16:29:31 CET 2022

Máte nejspíš pravdu, ale pohybuji se v prostoru a čase, který vymezil někdo
jiný a ty dané limity nejde překročit.
Pokud chci redukovat budoucí náklady za energii a mám pro to prostorové
předpoklady a nějaké našetřené peníze, ze kterých mi užírá inflace čím dál
víc, tak se ze svého sobeckého pohledu snažím chovat racionálně.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com