Re: OT: FVE - základní poznatky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 7 16:21:36 CET 2022

me jenom desi, ze pomatenej soudruh nemec nam zdrazi elektriku o 100%,
tim se stane pri prepoctu zajimava FV z dotaci a jeste se to bude
vydavat za uspech, jak to lidi strasne protoze dostali rozum, ze zelene
je nej :-( .
tech lidi z mojeho okoli, co ted jsou diky zdrazeni FV aktivni, je
najednou mraky.
kouknu do nabidky/projektu na ty blaboly o navratnosti a zivotnosti
elektroniky a vidim jak ty penize tecou zase do zumpy, misto do realneho
vyvoje cehokoliv dobreho pro bezne ziti.
asi se stanu socialnim pripadem, abych dosahl na davky na energie, to je
prej reseni.
super.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.