doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 7 16:12:13 CET 2022

Zdravim

tak jeste jedno zjisteni ktere uz ale neni tak dobre - kdyz jsem
zapojil zpet napajeni, zacalo to dobijet baterie a spustilo to
ventilator. Takze po ukonceni vypadku to zacne vetrat, asi zrejme
po dobu dobijeni AKU. Do obyvaku tedy nic moc.

Ma to vzadu prepinac dobijeciho proudu 20A/30A . Na 20A to cpalo
do AKU asi 8A tak snad je tam nejake napetovwe omezeni.