OT: Rubikova kostka, trik

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Leden 6 14:19:20 CET 2022

	Zazil jsem osobne "party" po tusim prvním mistrovství republiky. Bylo vyhodnocovane elektronikou mimo jiné tvorenou pocitacem SAPI1. Smutny hned po mistraku dorazil do klubu ZO602 a prisel se pochlubit. Cas snimaly zakladny, na kterých byly kostky polozeny a na které se kostka po slozeni položila. Cele to ještě mělo nepruhledne krabičky, zakryvajici kostku a jeji podstavec. Podle propozic na znameni soutěžící odkryli kostku, měli jau z nevim kolk sekund na pohled jak je "zakodovana" a po odstartovani ostrého boje kostku slozili a polozenim na zakladnu se jim stopnul cas. V době kazetakove Smutny radeji neriskoval a cele to bylo v EEPROM natvrdo, vcetne startovni listiny. Jeden zavodnik byl nahrazen jinym a tak se muselo v titulkach objevit bbla.. startuje pod jmenem ...
	A pocitac co to ridil ? Když Smutny vytahl klasickou mozaikovou Epsonku na tisk vysledku, tak všichni ocekavali, ze dalším tahem vytahne nejakou ALMES bedýnku s pocitacem. K udivu všech vytahl velkou Rubikovu kostku. Jako zakladna byl ventilator - klasika zvaná Mezaxial a nad tim dost verna napodobenina Rubikovy kostky. Tam kde jsou mezi kostičkami mezery, tak byly tady taky - udelane jako výduchy chladiciho vzduchu. Nejvetsi problem byl na te bedne dle slov autora napodobit ty barevne plosky na kostce. A vzhledem k tomu, ze barva na originalni kostkce pripominala polepky tak to nakonec skončilo prestrikanim hromady reklamních samolepek a polepenim.
	A Smutny i přes to, ze to tahnul několik dni tahem, dal prednost parte co se v 602ce schazela. A ostane mohl se na ni i spolehnut. Seklo to s nim a nakonec vse dopadlo tak jak ma - dobre duse ho dopravily domu.

PS. a není tady ještě nejaky další pametnik, třeba i od ještě silenejsiho projektu v ZO602 zvaneho "Zuzana"?

Radek (benedikt2hw.cz)

K rubikově kostce: koupil jsem ji starší dceři (12 let) pod stromeček, měla radost :-)
Že to někdo dokáže složit za 15s a poslepu, to je pro mě sci-fi.