OT: Rubikova kostka, trik

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 6 11:42:42 CET 2022

Na jedno z tech videi provede typek  3 mozna 4 tahy ve zlomku sekundy
:-) jeste pred tim nez ji vyhodi nahoru slozenou.

Svetovy rekord na slozeni je do par sekund.

Jeste me zajima jak se ta kostka slozi behem klepnuti v te sklenici kde
je misto jen na tu kostku.

Napada me jedine. Ze ma magneticky obal z jedne strany a na vicku se
prichyti na silny magnet a druha slozena uvnitr pak vypadne dolu.

LK