MPLAB - prace s EEPROM

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 09:24:17 CET 2022

Nepomohlo by ti si to představit jako "soubor na disku"?
Definicí EEMEM vytvoříš soubor s počátečním obsahem.
Ten pak můžeš číst (klidně i jen částečně) a zapisovat (klidně i jen
částečně).
Pokud zapíšeš víc, máš problém, protože tam může být jiný soubor.

Načíst si něco do RAM a tam s tím pracovat je legální a není nutné to
zapsat zpátky (pokud se ti to nehodí). Pokud to chceš zapsat, tak to
musíš udělat explicitně. Třeba proto, aby jsi věděl, kolikrát jsi v
daném místě tu eepromku "ohobloval".