[OT] Otazka z IT: k cemu kdysi slouzilo TURBO?

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 5 17:12:20 CET 2022

koli kompatibilite so starymi programami, ktore vyzadovali konktetnu rychlost procesora

neskor z toho bol len efekt na displeji, nespomalovalo to tak ako by malo

Dňa 5. januára 2022 17:09:09 SEČ používateľ "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.