Re: V čem je podvod?

Středa Leden 5 15:08:31 CET 2022

Každého napadlo nějaké pertpetuum mobile, ale když mu pak ve škole řekli,
že je něco jako účinnost a ztráty, tak mu došlo, že je to nesmysl. V
nejlepším případě by stroj vyrobil energii, kterou by sám spotřeboval... to
by byla ta účinnost 100% Aby ten stroj mohl ještě pohánět něco dalšího, to
už je účinnost vyšší než 100% a to nejde ani teoreticky... to už můžeme
rovnou uvažovat nadsvětelnou rychlost a podobné srandy.

P.K.