Re: V čem je podvod?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 5 14:34:41 CET 2022

Koho to nikdy nenapadlo, ten si nezaslouží být v téhle konferenci :) Tedy v
případě, že ho to napadlo tak zhruba do dvanácti let věku a nedal to na
trubku...

Tohle jsem samozřejmě zkusil taky, ale z podobného soudku mi pak ještě
učarovaly paralelní LC obvody a rezonance. A strašně jsem se divil, že se
tím ta energie na dálku zatím nepřenáší, že to nikoho nenapadlo, a že když
budu mít dva LC obvody úpůně stejně naladěné... tak jsem se jal
experimentovat, až to skončilo odpáleným koncákem v zesilovači, kterým jsem
to budil. Holt nám to fyzikářka nevysvětlila úplně nejpřesněji a já byl
dítko hloubavé :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Wednesday, January 5, 2022 2:12 PM
Subject: Re: V čem je podvod?

Pravda je, že když jsem byl malej, tak jsem to taky zkoušel. 2
elektromotorky Igla gonio spojené hřídelky ventikovou gumičkou ze sady na
lepení kol...

středa 5. ledna 2022 Libor Konečný <support na mikrovlny.cz> napsal(a):

Nejen ze by to zamavalo s napetim, ale naprazdno by to po nastartovani
zakourilo a zacaly by letat jiskry, kdyz to tedy vyrabi prebytek energie,
tak motor musi jet na vyssi rychlost a tim padem alternator vyrobi vice.

Nastesti je mozne dohledat autory i fanatiky a zavrit je vsechny do raje :-)
LK

Hlavně je tam X střihů videa, kde se mohlo změnit cokoliv.

Mně jako technika napadají samé otázky, když na to koukám: proč z
alternátoru vedou tři dráty a připojené do psa jsou jen dva. Nemá to žádnou
regulaci, prostě se to točí a wattmetr mu ukazuje 50 Hz přesně. Pouští tam
vrtačku a flexu, pro jistotu nezabírá displej wattmetru, takováhle sranda by
musela zamávat s napětím i frekvencí. Proč vzal autoalternátor a rozebral ho
do šroubku, vždyť je to děsně pracné.

P.K.