Aliexpress - free return

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 4 21:38:50 CET 2022

Ahoj,

čekat měsíc na platbu ve stavu "waiting" je blbost. jeden den max a pak
dotaz na ali a pak na banku.
Na banku se dá udělat až když je transakce na výpisu.

Nezůstala náhodou ta transakce jako nezaúčtovaná a po měsíci zhebla? To
by poznal právě na výpisu, že tam nebude.

K té druhé polovině dotazu - dej si do vyhledávače "jack ma disappearance"

To ale asi nesouvisí. Tohle bude spíš o nějakém očekávání předvánoční
slepoty.