Aliexpress - free return

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 4 21:23:20 CET 2022

Ja o víkendu vyslechnul další zkušenost s nákupem na Ali.
Kolega objednal zboží , zaplatil, peníze z účtu ( karty) odešly, ale u
objednávky byl prý dlouho  stále status čeká na zaplacení.
Čekal cca měsíc, teď prý změna, že ta položka úplně zmizela z jeho
objednávek.
Nějaká LED svítilna asi za 1000kč.
Nemá u Ali jak reklamovat, jediné co má e-mail o provedené transakci.

Jinak já jsem na doporučení tady z konference reklamoval zamítnutý
disput přímo u banky.
Trvalo cca týden, než přišel e-mail ať pošlu dookumentaci k tomu.
Odeslal jsem co jsem měl.  Přišel další e-mail ať prý mám trpělivost, že se
teď za poslední dva měsíce
nadstandardně zvýšila reklamovanost plateb za nákupy na  Aliexpress.  A
doporučení žádné další transakce s tímto obchodem neprovádět...
Někdo tu psal , že se na Ali něco děje, nemůžu ten příspěvek najít. Ale
nejspíš to tak je...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>