Re: EUV - bylo Elektronika pro domácího lékaře

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 4 01:14:27 CET 2022

Tie EUV masky su interferencne inak - ciara je tu sice vacsia ako vlnova dlzka, ale masky su reflektivne a tvorene Braggovym zrkadlom, co je viacvrstvova struktura ktora sa vdaka interferencii sprava ako zrkadlo.

Neviem preco sa nepouzivaju kovove zrkadla.

wek