Re: OT Sundavání nasazených vìcí:-)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Leden 3 11:32:49 CET 2022

Mně kdysi hodně ta metoda s nití pomohla a na druhou stranu když jsem
jel z vlasní svatby vlakem z Ústí do Prahy tak koukám pod protější
sedačku a tam prsten a můj.
Jak jsem sundával rukavici tak se sundal a ani jsem o tom nevěděl. Naše
prstýnky byly dost gravírované a tudíž nepraktické. Mýdlo a tak.
Tak jsme je měli v baru a když nám vykradli byt tak je vzali taky.
Devadesátá divoká léta. Policajti mi rovnou řekli, my to nestačíme ani
zapisovat natož vyšetřovat.
Hezká byla rada jednomu kamarádovi co mu ukradli auto, tak si ukradněte
taky.
Auto si našel sám, byly v něm nějaké papíry, faktury a policajti nelezte
do toho ať nezničíte stopy.
Než přijeli tak vše zmizelo. A o těch z Karlštejna co věděli přesně kdo
mi ukradl auto tak raději ani nemluvit.
Co neukradl zloděj tak si vzali sami. Po okreskách 120 a s námi se pásat
nemusíte.
Na úřadovně když viděli moje ruce tak měli trochu bobky a páčili ze mně
jestli nepracuji někde na soudě.
Jindra Polívka