RE: OT Sundavání nasazených vìcí:-)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Leden 2 17:17:49 CET 2022

Já jsem někde viděl fígl s nití. Omotat prst a sundat. Ale je to asi jak kdy, jak moc je to vyboulené.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Sunday, January 2, 2022 3:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Sundavání nasazených vìcí:-)

Dobrý den,

Kamarádce sundávali hasiči nerezový prsten z prstu. Malou flexou typu Dremel ho museli na dvou místech přeříznout. Trvalo to prý asi 2 hodiny, protože pár sekund řezali, a potom minutu chladili ve vodě. Takový prsten rozhodně přeštípnout nejde ničím, co by se pod něj dalo vsunout, takže nebyla jiná možnost. Pod prsten vsunuli tenký plech, a řezali :-)

S pozdravem,

--

 Aleš Filip

 Kutná Hora