Re: Upgrade laserového plotteru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 3 01:18:31 CET 2022

No to jo, ale běžné materiály mají pro dlouhé IR takovej útlum, že se
většina pohltí před prvním mm. Jediná jistota jsou krystaly s iontovou
vazbou. Takže plast, kterým desítky % prolezou třeba cm hluboko, je
překvápko. A u průhledného materiálu překvápko dost nebezpečný, protože
to znamená, že ne všechny brýle proti tomu chrání.

PH