Re: Upgrade laserového plotteru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 2 19:36:16 CET 2022

Jakou mají ta zrcátka odrazivost pro modrou barvu?
Pro počáteční pokusy byste jako zdroj světla mohl použít tu hlavu s
polovodičovým laserem.
Zřejmě by se dalo ji zaostřit "na nekonečno".

Pokud byste tiskl ty plastové díly, tak by možně nebylo špatné jím
udělat "štít". Tedy předsadit před ně jednoduchý tvar třeba z
hliníkového plechu.
Tenký hliník se dá i stříhat běžnými nůžkami.
Nebo v limitním případě možná jenom polepit alobalem. Hliník bude mít na
těch 10.7um asi slušnou odraznost.
Viz třeba přiložený malý graf.

PL