SMT sablona na resinove 3D tiskarne?

Neděle Leden 2 18:02:39 CET 2022

No ale na te pryskyrici by bylo kouzelne, ze to vypada snadno a bez
leptani (to jsme z plechovky od piva zkousel, hrozny sr..i s tim)
Laser nemam a zatim neplanuju, obcas by se mi hodilo na nejaky prototyp
udelat sablonu treba co vydrzi 1-3 kusy, nez to tam patlat dispenzorem
po puntiku. No mladej si uz tiskarnu objednal, pry nekde cetl, ze to
jde, tak to pak urcite zkusim.