RE: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Leden 2 14:48:42 CET 2022

Waze na mobilu obvykle funguje tak, že na něj nemusím za celou jízdu sáhnout, tak tím se to řeší. Samozřejmě s výjimkou případu, že chci nahlásit policajty s radarem u silnice :-)

Aleš Procháska