Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 2 14:26:16 CET 2022

Tu by asi bolo treba pravnu analyzu, ja si netrufam odpovedat.

Sam pouzivam Garmin GPS na okno, co asi je "obdobné zariadenie" a nema
"systém voľné ruky". Na druhej strane to mozno "súvisí s vedením
vozidla". Nuz neviem..

Mobil pouzivam len na obcasne hovory cez BT hands free.

miro