RE: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Leden 2 00:00:17 CET 2022

Tohle jsem zaregistroval, ale zase jsem to pustil druhým uchem ven, protože mě nenapadlo, že by existovaly verze které si můžu "doprogramovat" (a asi bych to i zvládnul, ale ten čas nějak není) a čínské logiky ovládání čehokoliv se předem děsím :-)

 Aleš Procháska