Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 1 14:34:24 CET 2022

Z pohledu tlačítek, respektive tabletů na kolečkách, jsem dost
přesvědčen o tom, že tato móda velkých kapacitních displejů dost ubrala
užitnosti, respektive přidala nebezpečnosti a odvádění pozornosti.

Podle mého názoru se pomocí tlačítek ovládá rádio v autě mnohem
intuitivněji a když jsem měl navigaci s rezistivním touch displejem, tak
to v autě také bylo praktičtější. Stejně za jízdy člověk není schopen
dělat gesta a to, že jsem si mohl položit ruku/prst na ikonu a aktivoval
jsem jí až "stiskem", mi přišlo lepší.
Tady prostě móda udělala krok nesprávným směrem. ... a nebo jsem moc
konzervativní.