OT: stredni vlny

Sobota Leden 1 14:00:36 CET 2022

so 1. 1. 2022 v 9:40 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal:

> treba osobne nesnasim dotekove obrazovky (navic mne proste neposlouchaji,
> si delaji co chteji a ne to co chci ja).
> nebo jednotlacitkove ovladani kdeceho.
> mam rad, kdyz pristroje maji hafo cudliku, hejbladek, soupatek a
> samozrejme svetylek :)
> nejlepe pro kazdou funkci zvlast.
> chtel bych auto, kde na volantu zustane maximalne klakson, ale vedle na
> stredovem panely pekne serazene vsechny ovladace,
> po kterych i poslepu muzu prejit rukou a vim, co je zapnute a vypnute a ne
> simrat cosi v menu a podmenu a cumet pritom na to.
> [...]

Mám auto, kde na volantu jsou tlačítka pro ovládání rádia a tempomatu, je
to docela šikovné. Zbytek auta je taky tlačítkový. Co mi přišlo odjakživa
logické a bez dotykového ovládání blbě ovladatelné, jsou navigace, dneska
teda v telefonu.

Samozřejmě je to staré auto, dneska už 18-leté.

Jinak teda zná to auto, co lítá vesmírem, AKA "tablet na kolečkách", tam
snad není žádný čudlík, jen jedna obří dotyková obrazovka, kde se ovládá
všechno. No a zákazníci z cílové skupiny to tak chtěj.

P.K.