test TB

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 1 14:03:56 CET 2022

Tak už jsem to našel:
"Ve výchozím nastavení používat formát odstavce namísto základního textu"

Zaujalo mě

a že to O je ještě podtržený:-)

Teď se ještě naučit mačkat "odpovědět do konference"
Nebo se dá někde přenastavit, aby na obojí bylo jedno tlačítko, či se
prohodily?
Vzpomínám si, že se to tu před nějakou dobou řešilo.

PH