test TB

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Leden 1 00:26:35 CET 2022

V nastaveniach sa da zmenit riadkovanie, presnejsie to, ze nebude po enteri davat novy odstavec (tag p) ale da tam odriadkovanie (br tag).

Dňa 31. decembra 2021 19:53:17 SEČ používateľ "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.