OT: stredni vlny

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Leden 1 10:28:20 CET 2022

Ono taky těch funkcí v autech přibylo. Kdyby dnes každá měla mír svůj
čudlík, tak by to v autě vypadalo jak v kokpitu boeingu.
O tom nastavování větrání v menu už psalo víc lidí. Já jsem si tak nějak
zvykl to mít na automatiku a vůbec nemám potřebu do toho lézt. Akorát
drahá polovice mi to vždycky nějak předělá :-).

Mnohem víc mi vadí to, že musím před jízdou neustále deaktivovat pořád
víc nechtěných kecalů do řízení. Aktuálně "chcípání motoru" (Start/Stop
system) a "tahání za volant" (asystent jízdy v pruzích).
Když už si nemůžu vybrat, jestli takovou věc vůbec chci, tak proč aspoň
nejde trvale deaktivovat. :-(

H.