OT: stredni vlny

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Leden 1 10:00:07 CET 2022

Třeba se těch tlačítek v autě zase dočkáte. Ono je to jako s módou, taky se
různé styly zase vrací. :-)
Vzpomínám si, jak se s příchodem dotykových displejů do aut v recenzích
rozplývali, jak je bez tlačítek krásně uklizená palubní deska. Došlo to tak
daleko, že pro změnu teploty nebo přesměrování proudění vzduchu musíte do
menu. Po pár letech už to stejní redaktoři kritizují. Nejvíc asi koncern VW,
kde často upozorňují na neodladěný SW, který je pomalý a často zamrzá. Nebo
ergonomické přešlapy, kdy třeba musíte za tmy trefit nějakou nepodsvícenou
plošku na palubní desce...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Saturday, January 1, 2022 9:41 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: stredni vlny

Zdravim,

jop, je to tak. nove technologie vytlacuji ty stare.
a ty nove uz maji sovje nove uzivatele, kteri podivne koukaji na ty
'starce',
co s jakousi nostalgii vzpominaji na doslouzile (a z jejich pohledu
prezivsi) technologie.

treba osobne nesnasim dotekove obrazovky (navic mne proste neposlouchaji, si
delaji co chteji a ne to co chci ja).
nebo jednotlacitkove ovladani kdeceho.
mam rad, kdyz pristroje maji hafo cudliku, hejbladek, soupatek a samozrejme
svetylek :)
nejlepe pro kazdou funkci zvlast.
chtel bych auto, kde na volantu zustane maximalne klakson, ale vedle na
stredovem panely pekne serazene vsechny ovladace,
po kterych i poslepu muzu prejit rukou a vim, co je zapnute a vypnute a ne
simrat cosi v menu a podmenu a cumet pritom na to.
ale chapu, ze uz jsem 'stary' a tak to nehrotim a beru to jako fakt, ze nic
takoveho neexistuje.

BTW: Dragon Crew se vlastne taky 'ovlada' matlanim a kupodivu to lita :)

Sam