[OT] Tepelne cerpadlo vzduch-vzduch

Pondělí Únor 28 15:04:33 CET 2022

Zkušenost, kterou mám od přítelkyně. Původní uhelný kotel byl počítaný
na samotíž, takže všude tlusté železné trubky a v systému je asi 300 l
vody, což by prý pro TČ on/off stačilo i bez akumulační nádoby.
Elektrokotel věčně zapínal a vypínal, neustále někde lupaly trubky. TČ
běží se stálým výkonem a pokud nemrzne, běží potichu a má to i o něco
lepší topný faktor. Oběhovka tam má řízení výkonu a původně to bylo
nastavené na rozdíl 5 stupňů. Změnil jsem to na 3 stupně a oběhovka snad
nikdy nešla víc, než na polovinu.

Anděl