Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 28 11:51:59 CET 2022

Drobný ale podstatný posun v akci.
Dneska dorazila deska převodníku HDMI/MIPI.
A zatím to vypadá velmi dobře. :-)

Součástí je i konverzní deska, která převádí standardní 50-pinový plochý
FPC kabel na jiný typ konektoru, který je na vlastním displeji.
To mi docela spadl kámen ze srdce, protože jsem si nebyl jistý, jestli
tam bude nebo ne.
Číňan ji na fotkách nemá. A na 3x zopakovaný dotaz, jestli bude nebo
nebude součástí, vždy odpověděl na něco jiného.
Ale asi to nebylo ve zlém úmyslu, jenom zřejmě vůbec neumí anglicky, a
ze strojového překladu to nepochopil.
I ty odpovědi byly takové takové kryptické, protože je psal sypaným
čajem, a překladač na Alíkovi to moc dobře nezvládal.

A druhá dobrá zpráva je, že deska OrangePi One si s tím podivným
rozlišením poradila.
Deska se hlásí s rozlišením 540x2560 bodů. Takže počítá "barevné" body,
a pro ten mono displej bude každá barva jako jeden bod.

Displej zatím nedorazil, takže jsem připojil jenom desku.

Obrázek budu muset asi otáčet, protože desky navrhuju na šířku a ten
displej je orientovaný na výšku. Ale to je detail.

Takže spokojenost.

PL