Elektrocentrala

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Únor 26 21:31:39 CET 2022

3 fáze, kolik do toho chce dát? Jako diesel je docela drahý na provoz,
protože se musí do něj topit a třeba u nás na firmě do něj jde trvale
3kW (ale je asi 20kW).

Nerovnoměrné zatížení fází je pro ty generátory vcelku problém a pro ty
malé obzvlášť velký - ty jsou tak na míchačku nebo svářečku, nejsou na
nerovnoměrné zatížení fází.

Hybridní solární měnič na 3F (nebo paralelní 3x 1F, ten co jsem sem
dával - žlutočerný to umí), baterky, diesel, přívod přepínat ATS.

Jde jen o to, kolik do toho chtějí dát a co od toho požadují, aby se
dalo najít vhodné řešení. Univerzální požadavek vede k univerzálnímu a
drahému řešení.

JL.