Re: Elektrocentrala

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Sobota Únor 26 16:11:07 CET 2022

Přidám se s vlastní naftovou zkušeností. Už si nepamatuji přeně rok, ale asi tak 1994. Netuším, jestli se už v té době přidávaly biosložky. Natankoval jsem u značkové stanice ("reklamu" jim dělat nebudu, ale dodnes patří do této kategorie) a když jsem za chvíli dojížděl na červenou na křižovatce, zhanul mi motor. Ale šlo nastartovat, tak jsem si řekl, že to byla chyba řidiče. Jenže pak bylo stále hůř a já jsem potřeboval dojet 300 km domů a pak ještě do servisu. Ale vypadalo to, že to nedám. V servisu mi pak ukázali palivový filtr. Tam bylo přesně vidět nahoře nafta a pod ní nějaký sajrajt. Bylo to tak 1:1. Kromě filtru to málem odnesly i vstřiky.
Král