Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 26 00:24:30 CET 2022

Ano, tak nějak to asi dopadne.
Pro masku ne, tam prostě fláknu obrys, co je ve vrstvě Dimension. Tam to
nevadí.
Ale pokud by bylo třeba použít osvit něčeho jiného (třeba silkscreen),
tak tam by to pak chtělo orámovat v jiné vrstvě a tu připojit.

Ten offset a tedy absolutní polohování už jsem mezitím vyřešil, a bylo
to celkem snadné.
Ale bez toho rámečku to z principu nejde vyřešit univerzálně. Jde o to,
že není zjistitelné, jde je pravý horní roh. Kde ta deska končí.
Takže pokud by měl být zbytek displeje okolo desky v jiné barvě než je
základní barva desky, tak by to nešlo.
Příklad: pro osvit masky musí celá plocha svítit, jen SMD plošky jsou
jako černé obdélníky. Pokud by zbytek displeje mimo obrys desky měl být
černý, tak nelze rozhodnout, kde se má končit osvit a začít černé okolí.
Pokud by okolí měli být svítící, pak by to šlo.
Takže prostě rámeček tam bude a hotovo.

Díky.
PL