Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 25 22:04:22 CET 2022

Už to začínám trochu chápat, gerbery mám z Kicadu a tam je volba Exclude
PCB edge layer from other layers, kterou mám default vypnutou, takže
kolem každé vrstvy mám okraj a obrázky všech vrstev mají tedy stejnou
velikost. Samo sebou když to zapnu, okraj zmizí a každá vrstva pak udělá
jinak velký obrázek. Pokud je to tak v Eagle a nejde to jinak, pak
nezbude než přidat jako první vždy tu vrstvu Edge.Cuts, která tomu dá
ten správný rozměr.

Mrazík