Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 25 21:59:31 CET 2022

Jasně. Jak už jsem psal, do artworku pro masku prostě přidám i rámeček -
rozměr desky. Tedy pokud to nepůjde jinak.
Bohužel vrstva Dimension v Eagle zahrnuje i obrys děr (Holes), ale to by
asi nevadilo.
Nicméně zkusím v tom libgerbv najít to zachování vstupního offsetu.
Program Gerbv to při zobrazení tak dělá, tak to asi nějak jde.
Já jsem Vás tím nechtěl nijak zatěžovat. Psal jsem to jen jako obecnou
informaci a pak rozvedl proto, že jste se zeptal.

Polohu děr pro trny tam asi dát nemůžu. Resp. šlo by to, ale pak bych to
musel tím konvertorem nějak dodatečně odříznout.
Plocha displeje je malá (130x82mm), a tak musím s místem pro osvit
extrémně šetřit.

Ale možná to umístění trnů a pak jejich odříznutí konvertorem by nebylo
špatné.
Já jsem to chtěl dělat na úrovní exportu (export s trny pro CNC a bez
trnů pro osvit).
Udělat to ale z jedněch podkladů by možná bylo fajn. A vyřešil by se i
problém s offsetem.

Děkuji.
PL