Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 25 21:45:18 CET 2022

Sice jsem to ne úplně pochopil, ale co tak namalovat pomocí toho
QPainter něco před ten obrázek, třeba ty díry na trny ?
Nebo spíš vyexportovat jako 1. vrstvu vždy edge-cuts, pak motiv (měď,
maska) a nakonec volitelně díry. Fakt je, že velikost masky jsem
netestoval, možná má fakt jiné rozměry.

Mrazík